سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























به بهانه تمدن

خدایا

 

به هر که دل بستم،تودلم را شکستی،

 

هر کجا خواستم دل مضطرب ودردمندم را آرامش دهم،

 

تو یکباره همه را به هم زدی ودر طوفان های وحشت زای حوادث رهایم

 کردی،

 

تاهیچ آرزویی در دل نپرورم وبه غیر از تو محبوبی نگیرم،

 

تورا به همه این نعمت ها شکر می کنم.

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


نوشته شده در یکشنبه 89/6/7ساعت 6:11 عصر توسط زهرا روحانی نظرات ( ) |

نبوئت هیلد

قرن ها قبل از تولد پیامبر(ص)بشارات بسیاری توسط پیامبران آسمانی درخصوص تولد ایشان داده شده است تا چراغ راه انسان ها گردد اما همیشه غرض ورزان وکینه توزانی بوده اند.که این بشارات را نادیده بگیرندو از ترویج آنها جلوکیری کنند.

70سال قبل از بعثت پیامبراسلام یعنی پس ازخرابی دوم بیت المقدس کودکی مرموز به نام لحمان حطوفاه فرزند یکی از علمای پرهیزگاربنی اسرائیل به نام ربی پنحاس متولد گردید.وبلافاصله به سجده افتاده ولحظاتی بعد برخاسته ورو به مادرش کلماتی مبهم وبیمناک به زبان می آورد. ربی پنحاس ازسخنان فرزندش برآشفت وکودک را امر به خاموشی می کند.

کودک تا دوازده سال سکوت پیشه می کنداما با اصرار مادرش راحیل پدر دست به دعا برداشته واز خدا می خواهدکه فرزندش دوباره سخن بگویدودرگوش لحمان چنین می گوید:ای فرزندم آنچه می خواهی بگو ولی محمل ومرموز تا کسی به مقاصد تو آگاه نگردد. کودک دوباره به زبان می آید.

سخنان این کودک در کتابی به نام نبوئت هیلد(وحی کودک یهود)جمع آوری شده وآنقدر نا مفهوم بوده که علمای یهود واهل لغت عبری دچار حیرت شده اند.

با بعثت پیامبرگرامی اسلام گفته های کودک یهودی معنا پیدا می کند.ولی علمای یهود این کتاب را متروک اعلام کرده وآن را مخفی کردند.

سرانجام با لطف خدای بزرگ یکی ازعلمای یهود به دین اسلام مشرف می شودوبراثریک اتفاق کتابی ازکتب بنی اسرائیل به نام(تبعید ومیصواه)برای چاپ آماده می گرددکه نسخه ی صحیحی ازکتاب نبوئت هیلدکه به نظرعلمای یهودآن زمان هم رسیده وبرصحت آن گواهی دادن ومقدمه ای هم برآن نوشته اند درآن موجود بوده.این گونه راز سر به مهر برملا می شود ولی باز نیزعلمای یهود ازنشرآن جلوگیری کرده اند.

دراین کتاب علاوه براشاره به بعثت پیامبرآخرالزمان ازحوادث ووقایع بعد ازآن وهمچنین وقایع عاشورا وظهورامام زمان نیزخبر  می دهد.

                                        تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید
نوشته شده در یکشنبه 89/6/7ساعت 5:2 عصر توسط زهرا روحانی نظرات ( ) |

<      1   2      

Design By : Pichak