سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























به بهانه تمدن

پرچم اسرائیل بیانگر آرزوی دیرینه یهودیان مبنی بر تصرف تمامی سرزمین های مابین فرات و نیل است که شامل بخش اعظم مصر ، تمامی اردن و قسمتهایی از سوریه و عراق است.

پس از انتفاضه مردم فلسطین فرضیه ی نیل تا فرات به رویایی بیش شبیه نیست تاآنجا که به اعتراف اولمرت نخست وزیر اسرائیل:«رؤیای تشکیل اسرائیل بزرگ پایان یافته و دیگر راه بازگشتی وجود ندارد.»

این مایه ی تاسف است که عده ای در اغتشاشات بعد از انتخابات شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سردادند.مگر نه این که پیامبر ما گفته است که اگر مسلمانی صدای تظلم خواهی برادر مسلمان خود را بشنود وبه کمک اونشتابد مسلمان نیست.اصلا از مسلمان بودنمان وانسانیت هم که بگذریم.

به قول عبدالرحمان فرامرزی که گفته است این اسرائیل را که من می شناسم فردا ادعای شیراز را هم میکند و هم میگوید شاعرهای خود شما سعدی و حافظ و غیره هم در شعرهایشان گفته اند و اسم شیراز را گذاشته اند “ملک سلیمان”. حالا هر چه بگویید آن تشبیه است می گویند شاعر های شما اینجا را از قدیم گفته اند ملک سلیمان پس حالا هم ملک سلیمان است .
مگر ادعای مدینه را ندارند مگر ادعای خیبر را ندارند ؟ مگر اینها ادعای عراق و سرزمین های مقدس ما را ندارند ؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر مردم فلسطین ولبنان مقاومت نکنند بعد نوبت مصر واردون وسوریه و عراق است.حالا آن ها که سنگ اسرائیل رابه سینه میزنند چقدر تضمین میکنند که اسرائیل که به عراق برسد قصد ایران نکند .آنان که شعار جانم فدای ایران را سر میدهندآنوقت حاضرند جانشان را فدای ایران بکنند.اگر به صرف ایرانی بودنمان هم به این قضیه بنگریم میبینیم که حمایت از این انتفاضه بنفع خودمان است این ها خط مقدم ما جلوی اسرائیل هستند.پس فردا همهگی از خط مقدم مان پشتیبانی میکنیم.

 

 


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/11ساعت 5:38 عصر توسط زهرا روحانی نظرات ( ) |


Design By : Pichak